9 Haziran 2009 Salı

Mor Çatı

"Kadın haklarından nasibini almamış hıyarın tekisin..."

şeklinde cevap gelince az kalsın yerlere yatıp basıyordum kahkahayı, neyse ki sessiz olmam gereken bir ortamdı ve dizginleyebildim kendimi...

"Seni mor çatı altında tekrar düdüklerim..." şeklinde saygısız bir cevabı göndermeliydim ama neyse ben de kalsın, hayatı öğretiyoruz.

Kadın hakları ile nasıl bir bağlantı kurdu beyinsiz bunun üstüne düşünmek bile istemiyorum, gerzek çok mu zekisin sen, yoksa burdan öylemi görünüyor?

"Kadınlar" beni bir kere olsun şaşırtın, yanıltın, lütfen.

Bunu becerebilirseniz, söz mükemmel bir İstanbul beyefendisi olacağım. Çok çakal buldum kendimi, tutamayacağım sözleri sadece ütopik koşullara bağladığımda veriyorum.

Aha! Yan masadaki hatun ıslanmaya başladı sanırım, birazdan düşer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir kere daha düşün... getto düşünürüne yorum yapmak istediğine emin misin?